01.04.2019
Olomouc region Card za zvýhodněnou cenu ...
22.03.2019
Nová sezona je tady! ...
12.04.2018
Ve dnech 21.-22.4. 2018 máte možnost zakoupit Olomouc region Card 48 hod. za zvýhodněnou cenu! ...
27.03.2018
V sezoně 2018 jsme výrazně rozšířili nabídku využití karty zejména v Jeseníkách. Máme pro Vás 18 nových možností vstupů/služby zdarma. Rozšířili jsme též prodejní síť o 5 nových míst. ...
18.03.2018
Milí uživatelé Olomouc region Card, opět je zde pro vás připravena nová sezona s řadou lákavých novinek. Již nyní můžete stáhnout v PDF novou informační brožuru – průvodce Olomouc region Card 2018/2019. V tištěné podobě by měla být u prodejců nejpozději koncem dubna. Také právě probíhá aktualizace stránek, děkujeme za pochopení. Přejeme mnoho příjemných zážitků s Olomouc region Card. ...

      >


olomouc

olomoucký kraj

Moravia Magazin

Arriva Morava

Staňte se fanoušky FB Olomoucký kraj tourism

 

Olomouc region Card

Turistické slevové karty Olomouc region Card a projekt stejného jména slouží na podporu cestovního ruchu v Olomouckém kraji a městě Olomouci. Projekt vznikl během roku 2004 na základě marketingové studie, která analyzovala fungování tehdejší Olomouc Card a načrtla ideovou a finanční rozvahu rozšíření projektu na celé území Olomouckého kraje pod názvem „Olomouc region Card“ a to v časovém horizontu let 2005–2010.

Produkt Olomouc region Card nabízí karty s platností 48 hod. nebo 5 dní, které lze uplatnit u příslušných subjektů zapojených do projektu. K oběma typům karty (s kratší i delší platností) byla vytvořena též dětská varianta – děti mohou kartu využívat do dovršení 15 let. Prodej karet Olomouc region Card byl zahájen v dubnu roku 2005 a nahradil tehdejší Olomouc Card. Slevový systém byl ponechán jako kombinovaný se subjekty, které nabízejí VSTUPY ZDARMA (hrady, zámky, muzea, památky, minigolf, botanická zahrada, sbírkové skleníky a MHD v Olomouci) nebo SLEVY od 5 – 50 % (hotely, restaurace, sportoviště, bazény a další služby v cestovním ruchu). Do projektu Olomouc region Card bylo zapojeno cca 100 subjektů a bylo smluvně domluveno 40 prodejních míst. V prvním roce se také podařilo dohodnout spolupráci s CK Pressburg, což mělo zásadní vliv na celkový objem prodaných karet. V dalších letech byla nabídka zapojených subjektů i prodejních míst rozšiřována. Prohlubována byla také další spolupráce s cestovními kancelářemi, mezi nově spolupracující se zařadily s CK Atis a CK Čedok. V současné době je v projektu zapojeno ca. 60 prodejců a více než 180 partnerů poskytující vstupy na své atrakce zdarma nebo se slevou.